Site logo
Vacature

Medewerker examenbureau

Vacaturedatum
29/09/2022
Salaris (vanaf)

2016

Opleidingsniveau

MBO

Soort dienstverband

Fulltime, Parttime

Ervaringsvereisten

Geen

Vaardigheden

Gestructureerd, Administratief onderlegd, planner

Categorie(ën)
Stad/Dorp
Stadsdeel
Vacaturetekst

De examinering die op rolletjes loopt voor onze studenten: dat is waar jij aan bijdraagt als medewerker examenbureau. Ben jij administratief onderlegd en heb je affiniteit met plannen en organiseren? Solliciteer dan bij De Rooi Pannen Tilburg. De Rooi Pannen zoekt voor het examenbureau van Handel & Ondernemen per 1 januari 2023 een nieuwe collega.

Wat ga je bij De Rooi Pannen doen?

Als medewerker examenbureau voer je alle voorkomende taken uit. Dit zijn taken als:

  • Toetsen en examens coördineren.
  • Toets- en examenroosters maken en bewaken.
  • De cijferregistratie verzorgen.
  • Zorgdragen voor de diploma’s.
  • De examencommissie ondersteunen.
  • Samen vormgeven aan digitaal examineren.

Voor studenten, docenten en management ben jij het gezicht bij alle vraagstukken rond toetsing en examens. Indien nodig ben je inzetbaar bij de overige administratieve diensten, zoals roosterzaken en de studentenadministratie.

Wat moet je kunnen als medewerker examenbureau:

  • Administratief onderlegd zijn.
  • Zeer accuraat en uiterst gestructureerd zijn.
  • Samenwerken als de beste.
  • Een ster zijn in plannen.
  • Flexibel zijn en altijd kansen zien.
  • Op vrijdag de hele dag inzetbaar zijn en de overige dagen zijn in overleg.

Dit breng je mee:

  • Een afgeronde, gerichte opleiding op mbo-niveau 3 of 4, of een afgeronde hbo-opleiding.
  • Een up-to-date kennis van Microsoft Word, Excel, Teams en Magister en digitale vaardigheid in het algemeen.
  • Verfrissende ideeën, doortastendheid en een hands-on mentaliteit.
  • Een onderzoekende en resultaatgerichte houding.
  • Een groot verantwoordelijkheidsgevoel en de capaciteit om te werken onder stress. Deze baan kent pieken en dalen in werkdruk.

Zo beloont De Rooi Pannen jou:

  • Een passend salaris. In deze functie word je benoemd als afdelingssecretaresse. We bepalen jouw salaris volgens schaal 5 cao mbo (minimaal € 2.016,00 en maximaal € 2.844,00 bruto per maand op basis van fulltime). Ten aanzien van de overige arbeidsvoorwaarden geldt de cao mbo.
  • Vrije tijd. Je bent namelijk vrij tijdens alle schoolvakanties, behalve de eerste en laatste week van de zomervakantie. Dit zijn in totaal 11 weken.
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% van jouw salaris.
  • Een pensioen van het ABP, het pensioenfonds voor overheid en onderwijs.
  • Een tegemoetkoming in jouw eventuele reiskosten.

Meer weten?

Heb je nog vragen over deze vacature? Een telefoontje naar Michel Moolenaar is voldoende. Michel is directeur van Handel & Ondernemen en te bereiken via 06 - 14 80 95 20, of stuur een e-mail naar [email protected].

Enthousiast?

Solliciteer hier! Stuur je motivatie en cv uiterlijk 18 oktober 2022 naar [email protected]. Je kunt jouw sollicitatie richten aan Michel Moolenaar.

In gesprek met elkaar

De gesprekken zullen plaatsvinden op maandag 7 november tussen 09.00 en 12.00 uur en op dinsdag 8 november 2022 tussen 13.00 en 16.30 uur. Je gaat in gesprek met onze directeur, directiesecretaresse en een afgevaardigde uit de examencommissie.

By appointment only
Open hours today: By appointment only Toggle weekly schedule
  • Monday

    By appointment only

  • Tuesday

    By appointment only

  • Wednesday

    By appointment only

  • Thursday

    By appointment only

  • Friday

    By appointment only

  • Saturday

    By appointment only

  • Sunday

    By appointment only

  • 19/05/2024 21:56 local time

Locatie
  • No comments yet.
  • Add a review