Notice: Functie _load_textdomain_just_in_time werd verkeerd aangeroepen. Vertaling laden voor het my-listing domein werd te vroeg geactiveerd. Dit is meestal een aanwijzing dat er wat code in de plugin of het thema te vroeg tegenkomt. Vertalingen moeten worden geladen bij de init actie of later. Lees Foutopsporing in WordPress voor meer informatie. (Dit bericht is toegevoegd in versie 6.7.0.) in /home/soeqnl/domains/soeq.nl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
Helft opbrengst embleem KruikenTv gaat naar Stichting Broodnodig - SOEQ
Site logo

Helft opbrengst embleem KruikenTv gaat naar Stichting Broodnodig

Op dit moment hebben we te maken met torenhoge inflatie en enorm gestegen energiekosten. Daardoor kloppen steeds meer mensen aan bij organisaties als Stichting BroodNodig. De vrijwilligers, die hier broden uitdelen, merken dit iedere dag.

Steentje bijdragen
KruikenTv wil een steentje bijdragen en gaat daarom, zoals ze zelf zeggen, ‘de verbinding aan’ met BroodNodig. Er werd een speciaal ontwerp voor het carnavalsembleem voor volgend jaar gemaakt. Het logo is aangepast in de vorm van een boterham. Vijftig procent van de opbrengst gaat naar BroodNodig om mensen die het nodig hebben te voorzien van dagelijks brood.

Dennis van Rozendaal, voorzitter van KruikenTv, vertelt dat de organisatie dit nog niet eerder deed. “Het is de eerste keer dat we dit doen en we hebben de doelstelling om dit ieder jaar te gaan doen.” Carnaval is volgens de voorzitter voor iedereen. “Carnaval wordt in Tilburg breed gevierd. Gezien de huidige crises wordt het vieren van carnaval onbereikbaar voor mensen met een kleine beurs.”

Het eerste embleem is door voorzitter Dennis van Rozendaal aangeboden aan Hulya Ozdemir van BroodNodig. Hoe dat ging, zie je hieronder.

Het bericht Helft opbrengst embleem KruikenTv gaat naar Stichting Broodnodig verscheen eerst op Omroep Tilburg – Lokale content van wereldbelang.

Comments

  • No comments yet.
  • Add a comment